قوانین و مقررات کادوس پلاس
ورود کاربران به وبسایت کادوس پلاس و ثبت سفارش هریک از خدمات این وب سایت و تایید قوانین و مقررات این مجموعه به منزله تایید تمامی بند بند قوانین درج شده در سایت کادوس پلاس می باشد. لذا از همه کاربران و مراجعین محترم تقاضا داریم با نهایت دقت این قوانین را مطالعه بفرمایند و سپس سفارش خودشان را به ثبت برسانند.
قانون های عمومی کادوس پلاس
کادوس پلاس متعهد به قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده می باشد و براین اساس ما از کاربران انتظار داریم متعهد به قوانین مرتبط با کاربر باشند.
منظور از کاربر یا مشتری
کاربر و یا مشتری به شخصی گفته می شود که وارد سایت کادوس پلاس بشود و یکی یا چندی از خدمات کادوس پلاس را انتخاب و سفارش بدهد.
روش ارسال فایل
در حال حاضر با توجه به شرایط موجود و به جهت بررسی و هماهنگی هر چه دقیقتر، ارسال کلیه فایلهای قابل سفارش از طریق واتساپ و تلگرام کادوس پلاس به شماره 09359561718 می باشد.
نحوه پرداخت وجه
شما برای واریز کردن مبلغ سفارشات خود می توانید به سه روش زیر یعنی ۱- پرداخت از طریق کارت به کارت ۲- پرداخت از طریق درگاه پرداخت آنلاین ۳- پرداخت حضوری در محل دفتر کادوس پلاس به صورت نقدی و کشیدن کارت از طریق دستگاه پوز با استفاده از همه عابربانک های عضو شبکه شتاب هزینه مشخص شده را پرداخت نمایید.
در کادوس پلاس شرایط پرداخت در محل مشتری امکان پذیر نیست و مبلغ فاکتور حتما باید به صورت یکی از موارد بالا انجام شود.
شیوه حمل کالا
ما در کادوس پلاس به دنبال شیوه های نوین و بهینه برای کاهش هزینه و بالا بردن کیفیت چاپ و ارسال سریع سفارشات به دست شما مشتریان عزیز می باشیم.
مجموعه تخصصی کادوس پلاس به جهت افزایش رضایت مندی مشتریان گرامی تهرانی و شهرستانی خود با شرکت های متنوعی عقد قراداد بسته است تا بتواند بسته ها و سفارشات شما را در اسرع وقت و البته کمترین هزینه و کمترین آسیب به دست مصرف کننده (بدون واسطه) برساند.
حمل و نقل و ارسال کالا در کادوس پلاس در حال حاضر از طریق شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، شرکت های ماهکس و تیپاکس و باکسیت، همچنین پیک و اسنپ باکس داخل شهری انجام می شود.
در برخی موارد با توجه به شرایط غیرقابل پیش بینی شده، امکان تاخیر در ارسال و تحویل کالا وجود دارد.
هزینه ارسال
هزینه ارسال در کادوس پلاس مطابق قوانین شرکت های حمل و نقل کالا (پست، ماهکس و تیپاکس ، اسنپ باکس) می باشد و فقط هزینه بسته بندی و ارسال تا دفاتر این شرکت ها به کل هزینه، اضافه خواهد شد.
مسئولیت ارسال و خدمات پستی:
کادوس پلاس متعهد است سفارشات ثبتشده را در اسرع وقت بستهبندی و تحویل شرکت حملونقل منتخب مشتری نماید. از آن پس، مسئولیت حمل، نگهداری، تاخیر در تحویل، افزایش هزینههای پستی و هرگونه آسیب یا مفقودی مرسوله، بر عهده شرکت پستی مربوطه و منتخب مشتری بوده و کادوس پلاس هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
مشتری می بایست در زمان دریافت سفارش، بسته را به دقت بررسی کرده و در صورت وجود هرگونه آسیبدیدگی، موضوع را بلافاصله از طریق شرکت حملونقل انتخاب شده پیگیری نمایید.
مدت زمان آماده سازی محصول و تحویل به مشتری:
در رشت و تهران:
اکثر محصولات و سفارشات شما طی دو الی سه روز کاری چاپ ، تولید و آماده میشود و تحویل تیپاکس، پیک و یا پست داده میشود تا در اختیار شما قرار گیرد.
در سایر شهرها:
پس از طی دو روز کاری سفارش شما آماده ارسال می شود و باتوجه به روش ارسالی که انتخاب نمودهاید برایتان ارسال خواهد شد، بدیهی است زمان رسیدن مرسوله به شما کاملا به عملکرد شرکت پستی منتخب مشتری بستگی دارد و کادوس پلاس اختیار و مسئولیتی در این مورد ندارد.
نحوه رهگیری کالا:
اگر کالا توسط پست پیشتاز و تیپاکس یا ماهکس برای شما ارسال شده باشد، با تحویل کالا به هر کدام از شرکت های پستی منتخب مشتری، کد رهگیری برای سفارش شما ثبت می شود و به شماره تلفن همراهی که در فرم ثبت سفارش پُر کردهاید پیامک ارسال میشود و با استفاده از این کد رهگیری، میتوانید از وضعیت پستی بسته خود مطلع شوید. بنابراین در پُر کرن فرم خرید و مشخصات خود خصوصا آدرس دقیق و شماره تماس فعال نهایت دقت را داشته باشید چون پس از ارسال قابلیت ویرایش یا تغییر وجود ندارد.
همچنین برای سوال و پیگیری در مورد مرسولات پستی خود میتوانید در روزها و ساعات اداری با کارشناسان پشتیبانی هر کدام از شرکت های منتخب برای ارسال سفارش خود تماس حاصل فرمایید.
پست پیشتاز:193-021 داخلی 4
ماهکس:9696-021 داخلی 2
تیپاکس:8457-021 داخلی 4
نحوه لغو سفارش:
با توجه به اینکه اکثر محصولات کادوس پلاس، بصورت سفارشی و اختصاصی آماده میشود، از این رو امکان تغییر و حذف و اضافه کردن کالا در سفارش ثبت شده وجود ندارد. اما در صورتی که بسته شما در سبد خرید است اما گزینه ثبت انتخاب نشده است شما میتوانید حذف یا اضافه محصولات را انجام دهید.
نحوه تغییر آدرس:
در صورتی که بسته شما در مرحله "ثبت سفارش" است امکان تغییر مشخصات و آدرس وجود دارد و می توانید برای اعمال تغییرات مورد نظر خود با پشتیبانی کادوس پلاس تماس بگیرید در غیر این صورت کالاهای ارسالی امکان ویرایش مشخصات، آدرس و شماره تماس را نخواهند داشت.
شرایط بازگشت کالا
به دلیل اختصاصی بودن سفارش برای تولید محصول که بصورت چاپ شخصی سازی شده می باشد، در کادوس پلاس امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا وجود ندارد، تنها در صورتی این امکان وجود دارد که محصول ارسال شده با تصویر موجود در سایت تطلبق نداشته باشد و یا از نظر ظاهری دچار آسیب و یا نقص شده باشد.
ضمانت سلامت و اصالت کالا
با ضمانت سلامت کالا به شما این اطمینان داده میشود، محصول کاملا سالم و فاقد هرگونه خرابی، زدگی و یا نقص برای شما ارسال خواهد شد. کلیه محصولات موجود در کادوس پلاس شامل گارانتی سلامت کالا بوده و به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان محترم کلیه سفارشات پیش از ارسال توسط کارشناسان ما بررسی شده و پس از اطمینان از سلامت و کیفیت کالا برای مشتریان محترم ارسال میگردد و در صورت عدم رضایت مشتری این مجموعه مفتخر است، کالا(های) مشتری را در سریعترین زمان ممکن تعویض نماید.
ضمانت تطابق کالا با سایت
کادوس پلاس تضمین میکند که کالایی که به دست شما میرسد از همه نظر دقیقا همان کالایی است که در سایت با جزئیات آمده و شما انتخاب کرده اید.
ساعت پاسخگویی پشتیبانی سایت کادوس پلاس
9 صبح الی 19 در واتساپ یا تلگرام روز های کاری
ارتباط با پشتیبانی:
با شماره های 09359561718 و 09193688457 در پیام رسان های واتساپ، تلگرام
قوانين و مقررات مربوط به رعايت حريم شخصی:
کادوس پلاس به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
و متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد.
تماس با ما:
شعبه رشت:خیابان ملت(روبروی شهربازی)،مجتمع پردیس دانشگاهی
شعبه تهران:شهرزیبا،مجتمع تجاری حجت
شماره های تماس:
02128426648
09359561718
09193688457
ایمیل:
Kadoosplus@gmail.com
هیچ مطلبی یافت نشد