قوانین و مقررات کادوس پلاس

بازدید: 1701

ورود کاربران به وب‏‌سایت کادوس پلاس و ثبت سفارش هریک از خدمات این وب سایت و تایید قوانین و مقررات این مجموعه به منزله تایید تمامی بند بند قوانین درج شده در سایت کادوس پلاس می باشد. لذا از همه کاربران و مراجعین محترم تقاضا داریم با نهایت دقت این قوانین را مطالعه بفرمایند و سپس سفارش خودشان را به ثبت برسانند.

قانون های عمومی کادوس پلاس

کادوس پلاس متعهد به قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده می باشد و براین اساس ما از کاربران انتظار داریم متعهد به قوانین مرتبط با کاربر باشند.

منظور از کاربر یا مشتری

کاربر و یا مشتری به شخصی گفته می شود که وارد سایت کادوس پلاس بشود و یکی یا چندی از خدمات کادوس پلاس را انتخاب و سفارش بدهد.

روش ارسال فایل

در حال حاضر با توجه به شرایط موجود و به جهت بررسی و هماهنگی هر چه دقیقتر، ارسال کلیه فایلهای قابل سفارش از طریق واتساپ و تلگرام کادوس پلاس به شماره 09359561718 می باشد.

نحوه پرداخت وجه

شما برای واریز کردن مبلغ سفارشات خود می توانید به سه روش زیر یعنی ۱- پرداخت از طریق کارت به کارت ۲- پرداخت از طریق درگاه پرداخت آنلاین ۳- پرداخت حضوری در محل دفتر کادوس پلاس به صورت نقدی و کشیدن کارت از طریق دستگاه پوز با استفاده از همه عابربانک های عضو شبکه شتاب هزینه مشخص شده را پرداخت نمایید.

در کادوس پلاس  شرایط پرداخت در محل مشتری امکان پذیر نیست و مبلغ فاکتور حتما باید به صورت یکی از موارد بالا انجام شود.

شیوه حمل کالا

ما در کادوس پلاس به دنبال شیوه های نوین و بهینه برای کاهش هزینه و بالا بردن کیفیت چاپ و ارسال سریع سفارشات به دست شما مشتریان عزیز می باشیم.

مجموعه تخصصی کادوس پلاس به جهت افزایش رضایت مندی مشتریان گرامی تهرانی و شهرستانی خود با شرکت های متنوعی عقد قراداد بسته است تا بتواند بسته ها و سفارشات شما را در اسرع وقت و البته کمترین هزینه و کمترین آسیب به دست مصرف کننده (بدون واسطه) برساند.

حمل و نقل و ارسال کالا در کادوس پلاس در حال حاضر از طریق شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران(باکسیت) و ماهکس، تیپاکس و همچنین پیک و اسنپ باکس داخل شهری انجام میشود.

در برخی موارد با توجه به شرایط غیرقابل پیش بینی شده، امکان کمی تاخیر در ارسال کالا وجود دارد.

هزینه ارسال

هزینه ارسال در کادوس پلاس مطابق قوانین پست (باکسیت)، شرکت های ماهکس و تیپاکس و اسنپ می باشد و فقط هزینه بسته بندی و ارسال تا دفتر پست، دفتر ماهکس و تیپاکس، به کل هزینه، اضافه خواهد شد.

مسئولیت ارسال و خدمات پستی:

کادوس پلاس متعهد است سفارشات ثبت‌شده را در اسرع وقت بسته‌بندی و تحویل شرکت حمل‌ونقل منتخب مشتری نماید. از آن پس، مسئولیت حمل، نگهداری، تاخیر در تحویل، افزایش هزینه‌های پستی و هرگونه آسیب یا مفقودی مرسوله، بر عهده شرکت پستی مربوطه بوده و فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

مشتری می بایست در زمان دریافت سفارش، بسته را به دقت بررسی کرده و در صورت وجود هرگونه آسیب‌دیدگی، موضوع را بلافاصله از طریق شرکت حمل‌ونقل پیگیری نمایید.

مدت زمان آماده سازی محصول و تحویل به مشتری:

در رشت و تهران:

سفارش شما طی دو الی سه روز کاری چاپ ، تولید و آماده میشود و تحویل تیپاکس، پیک و یا پست داده میشود و در اختیار شما قرار میگیرد.

در سایر شهرها:

پس از طی دو روز کاری سفارش شما آماده ارسال می شود و باتوجه به روش ارسالی که انتخاب نموده‌اید برایتان ارسال خواهد شد، بدیهی است زمان رسیدن مرسوله به شما کاملا به عملکرد شرکت پستی منتخب مشتری بستگی دارد و کادوس پلاس اختیار و مسئولیتی در این مورد ندارد.

نحوه رهگیری کالا:

اگر کالا توسط پست پیشتاز(باکسیت) و تیپاکس یا ماهکس برای شما ارسال شده است، با تحویل کالا به هر کدام از شرکت های پستی منتخب مشتری، کد رهگیری برای سفارش شما ثبت می شود و به شماره تلفن همراهی که ثبت سفارش از طریق آن انجام شده است پیامک ارسال میشود و با استفاده از این کد رهگیری، می توانید از وضعیت پستی بسته خود مطلع شوید لذا در پُر کرن فرم خرید و مشخصات خود خصوصا آدرس دقیق و شماره تماس فعال نهایت دقت را داشته باشید.
همچنین برای سوال و پیگیری در مورد مرسولات پستی میتوانید در روزها و ساعات اداری با کارشناسان پشتیبانی شرکت ها تماس حاصل فرمایید.
پست پیشتاز:193-021 داخلی 4
ماهکس:9696-021 داخلی 2
تیپاکس:8457-021 داخلی 4
باکسیت(پست ملی): 90007030 داخلی 2

نحوه لغو سفارش:

با توجه به اینکه اکثر محصولات کادوس پلاس، بصورت سفارشی و اختصاصی آماده میشود، از این رو امکان تغییر و حذف و اضافه کردن کالا در سفارش ثبت شده وجود ندارد. اما در صورتی که بسته شما در سبد خرید است اما گزینه ثبت انتخاب نشده است شما میتوانید حذف یا اضافه محصولات را انجام دهید.

نحوه تغییر آدرس:

در صورتی که بسته شما در مرحله "ثبت سفارش" است امکان تغییر زمان ارسال و یا آدرس وجود دارد و می توانید برای اعمال تغییرات مورد نظر خود با پشتیبانی کادوس پلاس تماس بگیرید.

شرایط بازگشت کالا

به دلیل اختصاصی بودن سفارش برای تولید محصول که بصورت چاپ شخصی سازی شده می باشد، در کادوس پلاس امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا وجود ندارد، تنها در صورتی این امکان وجود دارد که محصول ارسال شده با تصویر موجود در سایت تطلبق نداشته باشد و یا از نظر ظاهری دچار آسیب و یا نقص شده باشد.

ضمانت سلامت و اصالت کالا

با ضمانت سلامت کالا به شما این اطمینان داده می­شود، محصول کاملا سالم و فاقد هرگونه خرابی، زدگی و یا نقص برای شما ارسال خواهد شد. کلیه محصولات موجود در کادوس پلاس شامل گارانتی سلامت کالا بوده و به منظور رعایت حقوق مصرف­کنندگان محترم کلیه سفارشات پیش از ارسال توسط کارشناسان ما بررسی شده و پس از اطمینان از سلامت و کیفیت کالا برای مشتریان محترم ارسال می­گردد و در صورت عدم رضایت مشتری این مجموعه مفتخر است، کالا(های) مشتری را در سریع­ترین زمان ممکن تعویض نماید.

ضمانت تطابق کالا با سایت

کادوس پلاس تضمین میکند که کالایی که به دست شما میرسد از همه نظر دقیقا همان کالایی است که در سایت با جزئیات آمده و شما انتخاب کرده اید.

ساعت پاسخگویی پشتیبانی سایت کادوس پلاس

9صبح الی 24 در واتساپ

ارتباط با پشتیبانی:

با شماره های 09359561718 و 09193688457 در اپلیکیشن های واتساپ، تلگرام و ایتا

قوانين و مقررات مربوط به رعايت حريم شخصی:

کادوس پلاس به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
و متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد.

تماس با ما:

شعبه رشت:خیابان ملت(روبروی شهربازی)،مجتمع پردیس دانشگاهی
شعبه تهران:شهرزیبا،مجتمع تجاری حجت،طبقه اول

شماره های تماس:
02128426648

09359561718

09193688457

ایمیل:

Kadoosplus@gmail.com



هیچ مطلبی یافت نشد