گلدان های بتنی

گلدان های بتنی
به گلدان بتنی، صخره ای هم می گویند و فرم خاصی که پس از ساخت به خود می گیرد سبب استحکام و پایداری خاص آن می شود. این نوع گلدان را می توان در تمامی سطوح زمین چه از نوع شیب دار و چه از نوع صاف بدون هیچ مشکلی بکار گرفت.

گلدان های بتنی کادوس پلاس

به گلدان بتنی، صخره ­ای هم می­‌گویند و فرم خاصی که پس از ساخت به خود می­گیرد سبب استحکام و پایداری خاص آن می‌­شود. یکی از دلایلی که اکثر افراد با خانه­ های لاکچری و محیط کاری شیک و لوکس به خرید گلدان بتنی اقدام می­کنند، حس لاکچری نهفته در گلدان است که به خوبی با محیط اطراف تطابق پیدا می­کند. همچنین این نوع گلدان استحکام بسیار بالایی دارد و ریشه­ های گیاه از تغییرات شدید گیاهی کاملا در امان هستند.

امروزه از گلدان­ های متنوعی برای نگهداری گل استفاده می ­شود اما گلدان بتنی از انواعی است که هم قابلیت بکارگیری در سطح صنعتی و شهری و هم خانگی را دارا می ­باشد. این نوع گلدان را می­ توان در تمامی سطوح زمین چه از نوع شیب دار و چه از نوع صاف بدون هیچ مشکلی بکار گرفت.

انواع گلدان های بتنی کادوس پلاس

گلدان بتنی در کنار مزایای خود مانند هر نوع گلدان دیگری، معایبی نیز دارد که در این مطلب پس از آشنایی با آنها قادر خواهید بود تا انتخاب بهتر و هوشمندانه­ تری برای فضای کاری یا منزل خود داشته باشید. گلدان های بتنی ما در کادوس پلاس، ترکیب زیبایی و استحکام و احساس لاکچری را به فضای منزل یا محل کارتان به شما می دهد.

بررسی ویژگی­ ها و فاکتورهای مورد نظر خرید گلدان بتنی

اگر واقعا قصد خرید گلدان بتنی دارید قبل از اینکه گیاه خود را در آن بکارید، گلدان را در بیرون و زیر باران یا آب شهری قرار دهید تا تمام آهک موجود در بدنه خارج شود اینکار سبب می­ شود تا سبب افزایش pH نشود.

حفاظت از گیاه و حس لاکچری: یکی از دلایلی که اکثر افراد با خانه ­های لاکچری و لوکس به خرید گلدان بتنی اقدام می­ کنند، حس لاکچری نهفته در گلدان است که به خوبی با محیط اطراف تطابق پیدا می­کند. همچنین این نوع گلدان استحکام بسیار بالایی دارد و با سرمای شدید هم ریشه ­های گیاه از تغییرات شدید گیاهی کاملا در امان هستند.

خلاقیت یعنی فکر کردن به وسایل یا مسائلی که افراد دیگر به آن فکر نمی کنند؛ امروزه زندگی به شدت به خلاقیت وابسته است. ما، در مجموعه "کادوس پلاس"، با نگاهی نو به محیط پیرامونمان و با اضافه کردن خلاقیت بیشتر به شیوه های نوین و هدفمند تبلیغات، سعی داریم محصولات و هدیه هایی تبلیغاتی که به دوستان و مشتریانمان می دهیم برند و لوگوی آنان را جذاب تر و کاراتر کنیم.مجموعه "کادوس پلاس" آماده است تا خلاقیت و رنگی تازه به زندگی و محل کسب و کارتان ببخشد.

بازخوردها


    لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
    اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید