اولین و بهترین ارائه دهنده ساخت و طراحی بج سینه در استان گیلان شهر رشت

اولین و بهترین ارائه دهنده ساخت و طراحی بج سینه در استان گیلان شهر رشت
اولین و بهترین ارائه دهنده ساخت و طراحی بج سینه در استان گیلان شهر رشت

بج سینه

بج سینه یا نشان سینه یکی از ابزارهای تبلیغاتی لوکس و منحصر بفرد برای شرکتها و سازمانها می باشد که تصویری از لوگو یا برند سازمان را نشان میدهد. ما در مجموعه ایده پردازی و بازاریابی کادوس پلاس با تضمین مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت این محصول ویژه را تضمین می کند. بج سینه همانطور که از نام لاتین آن پیداست (pin badge) با استفاده از ابزاری باید به لباس، کت، مقنعه و هر پوشش دیگری متصل شود. برای معرفی پرسنل یک سازمان یا برای معرفی یک برند تجاری شکل آرم ولوگو ی یک شرکت یا سازمان بر روی قطعه های کوچکی که بج سینه فلزی یا آرم سینه نامیده می شود.

بج سینه یا نشان سینه یکی از انواع هدایای تبلیغاتی پرکاربرد به شمار می رود که اغلب در همایش ها و نمایشگاه ها برای ست کردن و نشان دادن برند مورد استفاده قرار میگیرد. از بج ها بر روی کت و مانتو در نمایشگاه‌ها برای ست شدن کارمندان و هماهنگ شدن آنها با همدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در اکثر مواقع کارمندان مرد یک شرکت یا سازمان نشان سینه تبلیغاتی را روی یقه، آستین و یا سینه لباس خود نصب می‌کنند. کارمندان خانم آرم سینه را بر روی مقنعه یا سر آستین خود نصب می‌کنند. برای اثبات هویت و یا تبلیغات شرکت خود می‌توانید لوگو و یا پیام‌های اطلاعاتی را بر روی نشان سینه چاپ کنید. بج را میتوان قطعه ای فلزی نامید معمولا در ابعاد ۲ در ۲ سانتی متر (مساحت حدود ۴ سانتیمتر مربع) و یا 3 در 2 سانتی متر می باشد که روی لباس نصب می‌شود و نشان دهنده لوگو یا نوع فعالیت کاری یک موسسه می‌باشد. امروزه مدیران بازاریابی برای برند سازی، معرفی و فروش محصولات خود به مشتریان، از روشهای تبلیغاتی متفاوتی استفاده می‌کنند. بج یا نشان سینه به عنوان یک کالای تشریفاتی در مناسبت هایی مانند نمایشگاه، سمینار، ملاقات حضوری، جلسات رسمی با طرف های تجاری و کاری کاربرد دارد.

برای سفارش بج های سینه می بایست یک آرم زیبا طراحی نمایید. این آرم می تواند لوگوی شرکت شما باشد و یا ترکیبی از اشکال مختلف.. پیشنهاد ما به شما استفاده از لوگوی واحد تجاری برای طراحی آرم سینه می باشد. بج های سینه کاربردهای گوناگونی دارد. بطور مثال برای متحد الشکل شدن لباس های فرم کارکنان یک واحد تجاری می توانید این بج ها را سفارش دهید.

بج سینه چگونه باعث ارتقای جایگاه برندتان می‌شود

بج سینه محصول کوچکی است، که می تواند تأثیر بزرگی بر کسب و کار شما داشته باشد. این وسیله، وسیله برجسته ای است که میتواند باعث شود برند شما بیشتر به چشم بیاید و حتی باعث تقویت روحیه کارمندانتان شود. این بج‌های یقه به گونه ای همه کاره هستند و میتوانند برای چندین هدف مورد استفاده قرار گیرند.

بج سینه ابزاری ظریف برای تبلیغ برند‌تان است؛ این ابزار کلاسیک به خوبی با استایل رسمی یا معمولی ترکیب می‌شود. کارمندان بخش خدمات مشتری یا کارکنان بخش فروش شما می توانند از این بج یقه استفاده کنند و برند شما را بعنوان یک برند حرفه ای معرفی نمایند. بج یقه حس منحصر بفردی را به برند شما می بخشد و در واقع هیچ کالای تبلیغاتی نمی تواند با آنها رقابت کند.

بج سینه باعث ترک شغل کمتری می‌شود

بج یقه تجاری میتواند مزیت منحصر بفردی برای محیط داخلی کسب و کار شما به حساب بیاید. مطالعات نشان داده اند كه بسیاری از كارمندان کار خود را نه به خاطر پول بیشتر، بلکه به این دلیل که تصور می کنند کارفرما قدر زحماتشان را نمی داند ترک می کنند. یک راه عالی برای قدردانی از افراد و تحسین عملکردشان، اعطای بج یقه سفارشی به آن ها پس از انجام پروژه ها یا شرکت در رویدادهای اصلی، افتتاح شعب جدید یا دیدار با کارمندان بخش فروش است. بسیاری از شرکت‌ها از بج کت تجاری به منظور قدردانی از کارمندان خود برای پشت سر گذاشتن یک سال پرتلاش استفاده می‌کنند.

هدف از انجام این کار این است که به کارمندان اطلاع دهیم که از کار و موفقیتشان در شرکت قدردانی می کنیم. یک پین یقه تجاری، نشانه کوچکی است که می تواند برای کارمندان بسیار باارزش باشد. کارمندان آنها را با افتخار مورد استفاده قرار می دهند و یا به دوستان و اعضای خانواده خود نشان می دهند. و به یاد داشته باشید ، یک کارمند خوشحال هرگز شغل خود را رها نمی کند.

 

بج سینه مناسب چه مشاغلی است

بج های سینه مناسب تمامی ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی و همچنیین دفاتر مهندسی دفاتر اسناد رسمی دفاتر حقوقی و مشاوره ای مشاوران املاک موسسات و سازمان های مردم نهاد و خصوصی شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و مخابراتی همینطور تمامی شرکت های اداری تجاری که میخواهند با نظم یکسان و هدفمند در راستای پاسخگویی به مراجعان به عنوان فاکتوری مهم در پرستیژ کاری و تبلیغات و به یاد ماندن مناسب است.

بج سینه تخصص ماست

به صراحت می گوییم بج سینه تخصص ماست و اولین و برترین در سطح استان گیلان و شهر رشت هستیم تصمین کیفیت و قیمت برای تمامی محصولات از جمله بج های سینه و لطف شما مشتریان گرامی وظیفه ما را در این خصوص بیشتر و چندین برابر کرده ما در شرکت تبلیغاتی و بازاریابی کادوس پلاس زمینه مناسب برای رونق کسب و کار شما برنامه های وسیع و خلاقانه ای داریم که فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

  • تاریخ: چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 20:43
  • نویسنده: kadoosplus
  • صفحه: وبلاگ
  • بازدید: 1279
بازخوردها


    لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
    اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید