چاپ اختصاصی پرچم

چاپ اختصاصی پرچم
پرچم ها روش بسیار خوبی برای جلب توجه سایرین به لوگو ، برند و یا برای اعلام یک رویداد مهم مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه پرچم رومیزی ، پرچم تشریفات و پرچم اهتزاز را در همه مکان های تجاری و اداری را می توان پیدا کرد. به نوعی همان گونه که پرچم هر کشور برای مردم آن قابل احترام است پرچم هر سازمان نیز تبدیل به بخشی از هویت آن شده و برای آن مجموعه مهم و قابل احترام است .تبلیغات و چاپ لوگو بر روی پرچم ها روش بسیار خوبی برای جلب توجه سایرین به لوگو ، برند و یا برای اعلام یک رویداد مهم مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از روش هائی که برای نمایش و نشان داده اقتدار آرم و لوگوی یک شرکت بکار می رود قرار دادن پرچم آن شرکت بروی میز کارمندان است. این کار در شرکت و ادارات معتبر بسیار مرسوم است. قرارگرفتن پرچم با لوگو و آرم شرکت خودتان بروی میز کارتان زیبائی و البته حس اعتماد بسیار بالائی خواهد داشت. بویژه پرچم های رومیزی در همایش ها و سمینارها درخشش خاصی را القا می نماید. در این راستا سایت شابلون نسبت به چاپ لوگو، آرم و یا نوشته ی شما روی پرچم رومیزی اقدام می نماید. لازم به ذکر است که پرچم های مذکور با میله، پایه سنگی و یا پایه استیل ارائه می گردد. برخلاف دیگر تولید کنندگان که از ساتن براق و ریشه تک استفاده می کنند همگی پرچم های رومیزی که زیبائی و کیفیت دوچندانی دارد.

در کادوس پلاس با بهره گیری از بروز ترین دستگاه چاپ پرچم شما می توانید خدمات چاپ پرچم تبلیغاتی را با انواع متریال میتوانید  با سفارش آنلاین و در اسرع وقت با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.
لازم به ذکر می باشد یکی از روشهای سفارش پرچم با طرح دلخواه مراجعه به سایت و سفارش چاپ پرچم می باشد و  همچنین مشتریان گرامی می توانند با استفاده از شبکه های اجتماعی و از طریق شماره تماس پرچم مورد نظر خود را سفارش دهند.

چاپ پرچم رومیزی ریشه دار: بر روی پارچه ساتن آمریکایی مات از خدمات قابل ارائه در شرکت تبلیغاتی کادوس پلاس می باشد. پرچم ها همواره در نگاه مردمان ناخودآگاه نمادی از اقتدار و بزرگی را دارند. چاپ عکس و لوگو برند و یا شرکت برروی پرچم قطعا می تواند شما را در محیط داخلی محل کار و یا محیط های عمومی و نمایشگاهی بالاتر ببرد. شما می توانید با نگاهی به شرکت های بزرگ به سادگی به این نکته پی ببرید که همواره در تلاشند از لوگو و نام خودشان برروی میز های کارکنان در کنار درب ورودی و در کنار میز مدیر عامل استفاده نمایند، شما نیز می توانید برای معرفی و اقتدار بخشیدن هرچه بیشتر به کسب کار خود از این شیوه بهره ببرید. پرچم رومیزی با پایه سنگی شیک و با رنگ ریشه های متنوع صورت می پذیرد. کیفیت چاپ روی پارچه ساتن مات بسیار بالا و رنگ ها کاملا شفاف و اشباع می باشند.

چاپ پرچم لیزری: چاپ پرچم رومیزی لیزری جز پرچم های بروز و شیکی است که به تازگی بسیار مورد اقبال قرار گرفته است. از ویژگی های پرچم رومیزی لیزری که شاید به تازگی در غرفه های نمایشگاهی و شرکت ها فراوان مشاهده کرده باشید بدون ریشه بودن آن است که باعث می شود جلوه ی خاصی به لوگو شما بدهد و بیشتر تمرکز ها را به خود معطوف کند. قیمت های ارائه شده در جدول پایین هزینه چاپ پرچم رومیزی اختصاصی شما با پایه استیل می باشد که طبیعتا اگر این نوع پرچم را با پایه سنگی بخواهید هزینه آن پایین تر می آید. به این نکته توجه بفرمایید که پرچم های لیزری امکان چاپ دوطرفه را هم دارند ولی توصیه ما چاپ یکطرفه است به دلیل ممکن است در رنگ های تیره طرح از طرف دیگر نیز به صورت هاله نمایان شود.

کاربرد پرچم تبلیغاتی

استفاده از پرچم تبلیغاتی به عنوان یکی از روش ها و تکنیک های رایج و موثر در برند سازی، تبلیغات، شناخت و حفظ هویت سازمانی و… به شمار می رود. 
پرچم ها را بسیاری از مدیران سازمان ها و کارخانجات برای قرار دادن روی میز کار خود و کارمندان خود تهیه می کنند.
پرچم تبلیغاتی نمادی از کسب و کار است که توجه بسیاری از بازدید کنندگان را به خود جلب می نماید و همچنین باعث افزایش اعتبار برند شما در دنیای کسب و کار می شود.

  • تاریخ: چهارشنبه 12 شهریور 1399 - 22:19
  • نویسنده: kadoosplus
  • صفحه: وبلاگ
  • بازدید: 506
بازخوردها


    لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
    اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید