کامل ترین مجموعه ماگ

کامل ترین مجموعه ماگ
ماگ های سرامیکی یکی از زیباترین هدایایی است که میتوانید برای کسانی که دوستشان دارید تهیه کنید.

ماگ های سرامیکی به واسطه امکان چاپ اختصاصی عکس یا طرح دلخواه شما هدیه ای کاملا شخصی سازی شده برای هر سلیقه ای است.

مهم نیست ماگ را برای خانوم ها یا آقایان کادو می دهید، ماگ های سرامیکی کادوس پلاس با تنوع بسیار زیاد همراه با رنگ بندی های متفاوت و امکان چاپ اختصاصی همه را میتواند راضی و خوشنود نگه دارد.

ماگ یا لیوان سرامیکی را مصرف کننده برای نوشیدنی های گرم مثل نسکافه، قهوه، چای، شیرکاکائو و انواع نوشیدنی گرم مطلوب خود استفاده می کند. به دلیل حجم زیاد مایعات در میان کارمندان، دانشجویان و کسانی که مجبور به نشستن پشت میز در ساعات طولانی دارند، طرفداران زیادی دارد.
ماگ های دسته و داخل رنگی با طرح ها و رنگ های متفاوت و زیبا، به عنوان لوازم تزیینی روی میز کار و یا دکورهای دیواری نیز کاربرد دارد. باتوجه به انواع مختلف ماگ ها، هر مصرف کننده می تواند در محیط های کاری شلوغ، ماگ سوئدی یا لیوان سرامیکی خود را کاملا شخصی سازی کرده و برای صرف نوشیدنی گرم و مطبوع خود از آن استفاده نماید.

چاپ عکس و یا لوگو بر روی ماگ باریک بلند زیبایی بی نظیری به عکس دلخواه و یا لوگو و برند شما میبخشد.

از آنجا که ابعاد آن  نسبتا بزرگ بوده و دارای حجم حدود ۳۵۰ سی سی می باشد که حتی حجم مایع آن از لیوان های استاندارد ۲۵۰ سی سی نیز بیشتر است، به آن لیوان سرامیکی گفته می شود. جنس این لیوان ها سفالی یا شیشه ای است و روی آن با روکش های مختلف از جنس سرامیک یا پی وی سی پوشیده شده است. ماگ ها دارای دسته های بزرگتری نسبت به دسته های لیوا ن های معمولی هستند و مصرف کننده راحت تر می تواند استفاده کند.

بازخوردها


    لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
    اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید