حس تشخص و وفاداری در افراد مجوعه

حس تشخص و وفاداری در افراد مجوعه

در این مقاله به چگونگی ایجاد و القا حس تعلق و تشخص افراد یک مجموعه به برند کسب و کار شان را به اختصار توضیح می دهیم.

بج سینه یا نشان سینه معمولا با الهام از نشان تجاری و لوگوی همان برند به طور خاص طراحی و تولید می گردد و در اختیار مدیران و پرسنل سازمان قرار میگیرد و ممکن است بسته به پایه و رده ی سازمانی رنگ و فرم آن اندکی متفاوت باشد. استفاده از بج در پوشش نیروی انسانی و کارکنان مجموعه احساس تعلق به برند را افزایش می دهد و در جلسات رسمی به پوشش طرفین مذاکره رسمیت و اعتبار بصری می بخشد.

برای معرفی پرسنل یک سازمان یا برای معرفی یک برند تجاری شکل آرم و لوگو یک شرکت یا سازمان بر روی قطعه های کوچک که بج سینه فلزی، اتیکت سینه،  آرم سینه نامیده می شود بج سینه هم می تواند یک نشان تبلیغاتی باشد

یکی از موارد مهم در ایجاد هویت بصری (تصویری که مخاطب از المان ها و نماد های مجموعه نسبت به هویت برند در ذهن ایجاد می کند) استفاده از وسیله ای است که به عنوان نماینده شرکت,سازمان و یا گروه می باشد.
بج یا نشان سینه علاوه بر ایجاد حس تشخص و وفاداری در افراد مجموعه,می تواند نمایش با معنی ای از هویت در قالب لوگو که نخستین رکن ایجاد یک هویت بصری است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد