بج سینه و کاربرد آن

بج سینه و کاربرد آن

بج سینه چیست ؟

بج سینه یک قطعه ی کوچک فلزی است که اغلب حاوی لوگو یا همان نشان یک نهاد است و هدف استفاده از آن تثبیت هویت بصری نهاد به سایرین است. بج سینه با اسم هایی مانند اتیکت سینه، سنجاق سینه ، گل سینه و پلاک نیز شناخته می شود و معمولا از لوگو برند کسب و کار الگو گرفته و به صورت اختصاصی ساخته می شود. بج سینه معمولا برای آقایان در قسمت چپ یقه ی کت نصب می شود و برای بانوان روی مقنعه، یقه ، و گاهی قسمت بالای آستین قرار می گیرد.

تاریخچه بج سینه

بج سینه در سالیان گذشته به صورت اکسسوری و یا سنجاق سینه در بین اروپاییان مورد استفاده قرار می گرفت، اما بعدها به نشانه احترام و تعلق به سازمان در میان نیروهای نظامی به کار گرفته شد. امروزه در دنیای کسب و کار و برندینگ، بج سینه برای تکمیل پوشش سازمانی و اعتبار بصری لوگو و برند مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد بج سینه

بج یا نشان سینه در واقع نماد چشمگیری برای نشان دادن همبستگی و وابستگی افراد به سازمان، شرکت، گروه و نهادها است. همچنین برای اهداف تبلیغاتی و برندینگ نیز استفاده میشود، زیرا تجربه نشان داده که بج سینه اعتبار خاصی به نهاد یا برند شما میبخشد. استفاده از بج سینه در جلسات رسمی، احساس تعلق به برند را افزایش داده و به پوشش طرفین اعتبار و رسمیت می بخشد. این محصول در نمایشگاه ها و همایش ها جزوی از پوشش افراد است و نیز می تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی یا اشانتیون به کار برده شود.

جنس بج سینه 

جنس بج سینه میتواند فلزی یا غیرفلزی باشد. بج سینه فلزی از آلیاژ برنج، آلومینیوم یا استیل بوده و میتواند دارای روکش آبطلا، نقره یا پلی استر باشد. جنس تمامی بج های سینه در کادوس پلاس از آلیاژ برنج با آبکاری طلا می باشد، البته در صورتی که بج سینه به رنگ استیل یا نقره ای باشد، آبکاری نیز متناسب با همان انجام خواهد شد.

مراحل ساخت بج سینه

کادوس پلاس سالها در زمینه طراحی و ساخت بج سینه تجربه دارد، کافی است طرح و لوگو خود را با مشاورین ما به اشتراک بگذارید تا ساخت بج سینه اختصاصی شما به بهترین شکل انجام شود. سایز استاندارد برای این محصول به قطر 2.2 سانتیمتر الی 3.3 سانتیمتر می باشد و همینطور در سایز های استاندارد 2×2  و 2×3 قابل ارائه هستند. جهت مشاهده نمونه ها و سفارش بج سینه مد نظر خود می توانید از صفحه مربوط به بج سینه کادوس پلاس دیدن کنید.

  • تاریخ: پنجشنبه 24 آذر 1401 - 10:37
  • نویسنده: kadoosplus
  • صفحه: وبلاگ
  • بازدید: 206
بازخوردها


    لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
    اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید