پرچم تشریفات

پرچم تشریفات
پرچم ها روش بسیار خوبی برای جلب توجه سایرین به لوگو ، برند و یا برای اعلام یک رویداد مهم مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید از پرچم ها چه در سطح خیابان و چه در محل شرکت به صورت پرچم رومیزی و یا پرچم تشریفات استفاده کنید.

پرچم تبلیغاتی

چاپ پرچم تشریفات بر روی پارچه ساتن مات امریکایی اعلاء از دیگر خدمات کادوس پلاس می باشد. ابعاد چاپ پرچم تشریفات معمولا ۱٫۵ متر در ۹۰ سانت ( S5 ) می باشد. چاپ انواع پرچم در ابعاد بزرگ ( تشریفات ) بسیار می تواند در معرفی برند شما در محیط داخلی شرکت و به خصوص محیط های نمایشگاهی کارآمد باشد. ریشه پرچم تشریفات در رنگ های مختلفی دوخته و ارائه می شوند. پرچم تشریفات با قد بالای ۲ متر و پایه چدنی شیری یا خورشیدی ارائه می شود. چاپ پرچم تشریفات هم به صورت زمینه سفید و هم به صورت تمپلات (تمام رنگی) قابل ارائه می باشد.

چاپ پرچم یک راه عالی برای جلب توجه به کسب و کار یا رویداد شما است. می توان از پرچم به عنوان یک هدایای تبلیغاتی خاص استفاده کرد.پرچم نماد یک گروه، سازمان، یا کشور است که بیشتر روی پارچه یا کاغذ به صورت رنگی درست می‌شود و  نماد هویت هر ملتی محسوب می‌شود. در واقع پرچم هر کشور، رنگ‌ها و طرح‌های نقش بسته بر روی آن، بیانگر ارزش‌های مردم یک سرزمین هستند. امروزه پرچم رومیزی ، پرچم تشریفات و پرچم اهتزاز را در همه مکان های تجاری و اداری را می توان پیدا کرد. به نوعی همان گونه که پرچم هر کشور برای مردم آن قابل احترام است پرچم هر سازمان نیز تبدیل به بخشی از هویت آن شده و برای آن مجموعه مهم و قابل احترام است .تبلیغات و چاپ لوگو بر روی پرچم ها روش بسیار خوبی برای جلب توجه سایرین به لوگو ، برند و یا برای اعلام یک رویداد مهم مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از پرچم تشریفات باعث اعتبار بخشیدن به برند یک شرکت میگردد و معمولآ در سالن های کنفرانس،اتاق مدیران و کارکنان ،هتل ها،نمایشگاهها و فروشگاهها و... مورد استفاده واقع میگردد. اگر به دنبال مکانی جهت خرید پرچم تشریفات برای مجموعه خود هستید کادوس پلاس بهترین مکان تولید پرچم تشریفات با بهترین قیمت و کیفیت میباشد.

پایه چدنی خورشیدی

پایه چدنی پنجه شیری

کاربرد پرچم تبلیغاتی

-استفاده از پرچم تبلیغاتی به عنوان یکی از روش ها و تکنیک های رایج و موثر در برند سازی، تبلیغات، شناخت و حفظ هویت سازمانی و… به شمار می رود. 
-پرچم ها را بسیاری از مدیران سازمان ها و کارخانجات برای قرار دادن روی میز کار خود و کارمندان خود تهیه می کنند.
- پرچم تبلیغاتی نمادی از کسب و کار است که توجه بسیاری از بازدید کنندگان را به خود جلب می نماید.

 

بازخوردها


    لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
    اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید