اپلیکیشن کلاب هاوس

اپلیکیشن کلاب هاوس
اپلیکشن کلاب هاوس را در این مقاله بیشتر میشناسیم، این استارتاپ آمریکایی فقط با 9 کارمند در حال حاضر اداره می شود و باید دید توان رقابت با دیگر شبکه های اجتماعی را دارد یا خیر؟ اپلیکیشن کلاب هاوس در حال حاضر فقط بر روی سیستم عامل ios قابل استفاده است.

کلاب هاوس چیست؟

یک اپلیکیشن مخصوص گفتوگو صوتی که تاکنون نزدیک 10 میلیون بار دانلود شده است. سازنده این برنامه یک استارتاپ کوچک با 9 کارمند در سان فرانسیسکو آمریکا است.

نحوه استفاده از کلاب هاوس

استفاده از کلاب هاوس بسیار ساده است اما پیش از نصب و استفاده از آن باید بدانید که در حال حاضر برای استفاده از این نرم‌افزار باید از طرف شخص دیگری دعوت‌نامه داشته باشید یا نام خود را در لیست انتظار رزرو کنید. بعد از دریافت دعوت‌نامه تنها کاری که باید انجام دهید این است که در «اتاق‌ها» (Rooms) عضو شوید یا روم جدیدی را با میزبانی خودتان ایجاد کنید. مانند سایر شبکه‌های اجتماعی نیز در بخش «خوراک» (Feed) مواردی به شما نمایش داده می‌شوند که آن‌ها را «دنبال» (Follow) کرده باشید و مرتبط با حرفه و تخصص شما باشند.

ممنوعیت استفاده در کشور چین

کلاب هاوس تنها اپلیکیشنی بود که توانست چندین ماه از دیوار سانسور عبور کند و در این کشور به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد تا اینکه،گفتوگو های نامحدود و آزاد در مورد مسائل سیاسی چین، مسلمانان اویغور، استقلال تایوان و هنگ کنگ باعث شد ماه گذشته کلاب هاوس در این کشور مسدود شود.

بازخوردها


    لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
    اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید