پازل با عکس دلخواه

پازل با عکس دلخواه
چاپ اختصاصی متن یا عکس دلخواه شما در بالاترین کیفیت روی پازل چوبی

اگر به دنبال یک هدیه فوق العاده و زیبا هستید ، قطعا یکی از پیشنهاد های کادوس پلاس ، چاپ پازل می باشد. گروه کادوس پلاس یکی از بهترین پکیج های پازل با چاپ اختصاصی در سه اندازه را به صورت آنلاین اختیار شما همراهان محترم قرار می دهد. چاپ روی پازل در سایز ها و طرح های متنوع یکی از خدمات منحصر به فرد مجموعه ما می باشد. پس اگر به دنبال دادن هدیه ای جالب برای فرزندان دلبند خود و یا سوپرایز کردن دوست و یا همسر خود هستید کادوس پلاس همواره در کنار شما خواهد بود.

چاپ پازل ۴۰ تکه قاب دار

یکی از پر طرفدار ترین انواع پازل که امکان چاپ دارد چاپ پازل ۴۰ تکه قاب دار است. ابعاد این پازل ها حدود سایز A4 است. از ویژگی های این پازل این است که به دلیل اینکه دارای قاب است مانع از پراکندگی و گم شدن تکه های پازل می شود و اطرفی چون روی قاب پازل هم چاپ می شود باعث راهنمایی برای حل این پازل می شود. چاپ روی پازل ۴۰ تکه به صورت تکی و تیراژ قابل انجام می باشد. کیفیت چاپ روی پازل بسیار زیبا شده و همگی رنگ ها شارپ و زنده خواهند بود.

چاپ پازل قلبی

چاپ پازل قلبی یکی از شگفت انگیز ترین و جالب ترین پازل های مجموعه می باشد. قالب برش این پازل به صورت قلبی است که زیبایی دو چندانی به طرح شما می دهد. پس اگر به دنبال هدیه زیبا و البته ارزان قیمت برای عشق خود می گردید توصیه ما به شما یک پازل قلبی دو نفره است. کیفیت چاپ روی این پازل فوق العاده شده و رنگ ها کاملا زنده و شفاف خواهند بود.

مشخصات چاپ پازل قلبی :

  • ابعاد پازل : ۲۰ در ۲۰ سانتیمتر
  • تعداد تکه های پازل : ۷۲ تکه


گذاشتن قطعات هر معما یا پازل و کامل کردنش بسیار لذت بخشه، اما وقتی این پازل عکس دلخواه شما باشه چه طور؟؟

بازخوردها


    لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
    اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید