آینه دستی با چاپ اختصاصی

آینه دستی با چاپ اختصاصی
آینه دستی همیشه یکی از انتخاب های اصلی خانمها در خرید لوازم آرایشی می باشد.

آینه دستی کادوس پلاس، یک محصول زیبا و کاربردی برای انجام آرایش های روزانه است. این آینه دستی به نحوی طراحی شده است که راحت در دست گرفته شود. در قسمت بالایی این محصول یک آینه به قطر 9 سانتی متر قرار گرفته و در پشت این آینه طرح یا عکس دلخواه شما چاپ شده است. جنس این آینه از چوب است و وزن آن بسیار سبک است.

تاریخچه آینه در ایران

بی‌گمان از آن روزگار که بشر پا به عرصه وجود گذاشت،‌ احتیاج به آیینه را حس کرد. این احتیاج روزبه‌روز فزونی گرفت و برای رفع این نیاز بشر اولیه از آیینه‌ای که طبیعت در اختیار او گذاشته بود، یعنی آب استفاده کرد. باید دانست که همین آب بشر را به شناختن آیینه رهنمون شد و به داشتن آن حریص ساخت.

اگر به نظر بیاوریم که انسان‌های اولیه برای نوشیدن آب ناچار بودند به داخل نهر یا حوضچه‌های طبیعی خم شوند، درمی‌یابیم که از کجا بشر به خاصیت انعکاس تصویر پی‌برد و به داشتن وسیله‌ای که بتواند صورت خود را به راحتی در آن ببیند علاقه‌مند شد. این آرزوی بشر زمانی‌که فلزات کشف شدند، جامه عمل پوشید. کشف فلزات بخصوص مس سبب شد که اولین آیینه همراه با سایر ابزار فلزی به دست بشر ساخته شود. بنابراین باید گفت بشر عصر مس مخترع آیینه بوده است. در ایران قدیمی‌ترین آیینه از حفریات سیلک (نزدیک کاشان) به دست آمده. این آیینه‌ها عبارتند از صفحات مدوری از مس که اطراف آن اندکی برآمده ساخته شده و فاقد دسته‌اند. به این ترتیب از حدود هزاره چهارم قبل از میلاد ساختن آیینه در ایران آغاز شده است.

در این صفحات مسین به نحوی صیقلی می‌شدند که قابلیت انعکاس می‌یافتند. پس از آنکه مس جای خود را به مفرغ داد،‌ آیینه‌ها نیز از جنس مفرغ ساخته شده‌اند.

از حفریات تپه حصار دامغان،‌ شوش، خوروین فارس، املش و سایر نقاط ایران آیینه‌های برنزی به دست آمده که قدمت آنها بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ ق.م است. این آیینه‌ها اغلب دسته‌ای کوتاه دارند. در میان اشیا برنزی مکشوفه از لرستان نیز تعدادی آیینه به دست آمده است. به‌ طور کلی آیینه‌های برنزی شامل صفحات نازک و مدوری هستند که هر دو طرف آن به‌خوبی صاف و صیقلی می‌شده است. گاهی دسته آیینه عبارت است از زنی که آیینه را روی دست‌های خود نگه داشته است.

نکات مهم در خرید آینه دستی:

آینه دستی همیشه یکی از انتخاب های اصلی خانمها در خرید لوازم آرایشی می باشد.

1- هنگام خرید به وزن آینه دقت کنید

شاید در ابتدا وزن آینه زیاد مهم به نظر نرسد ولی زمانیکه بخواهیم بطور مداوم این وسیله را با خود حمل کنیم ، انتخاب وزن یکی از فاکتورهای مهم در خرید آینه دستی می شود.

2- اندازه آینه

اندازه یکی دیگر ار گزینه های است که در هنگام خرید باید به آن دقت کرد .اندازه بزرگ برای اینه های که قرار است همیشه یکی از انها را در کیف خود حمل کنیم سخت می باشد.

3- آینه های یکنواخت نخرید

یکی از مواردی که همیشه فرد را در خرید آینه دستی  آزرده می کند ،شکل یکنواخت آینه های موجود در بازار بود است و این نکته خرید برای من  محدود می کرد.

4- بجای آینه های معمولی ، آینه های هنری را انتخاب کنیم

به علت یکنواخت بودن آینه های موجود در بازار، طراحی آینه های دستی با جنس چوب را شروع کردیم اکنون آینه های موجود در کادوس پلاس  نه تنها یکنواخت نمی باشد بلکه کاملا خاص و یک وسیله آرایشی منحصر می باشد .

5- طرح آینه 

ما کادوس پلاس علاوه به آینه های دستی با طرح دلخواه شما طراحی می کنیم که مشتریان به سلایق مختلف بتواند به راحتی آینه مورد نظر خود را انتخاب کند.

بازخوردها


    لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
    اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید