شعبه جدید کادوس پلاس

شعبه جدید کادوس پلاس
کادوس پلاس ارائه کننده برترین خدمات تبلیغات برای کسب و کارها و هدایای خاص

پس از میزان رضایتمندی مشتریان محترم کادوس پلاس در ارئه خدمات منحصر به فرد و ویژه برای بیشتر و بهتر دیده شدن کسب و کارها و حوزه های برندینگ شعبه جدید کادوس پلاس در تهران شهر زیبا افتتاح شد که خدمات منحصر به فرد تری را به همه مشتریان تهرانی و شهرستانی ارائه می دهد. این موفقیت را مدیون حمایت های شما مشتریان و همراهان محترم هستیم و مسئولیت ما در قبال کالا ها و خدمات ارائه شده به شما را بیشتر از گذشته کرده است.

بج سینه

خدمات و محصولات:

طبق روال قبل تمام محصولات ما با کیفیت و دقت فراوان به شما عزیزان ارائه می شود برای تبلیغات کسب و کارها و برندینگ بج های سینهانواع پرچم های رومیزی و انواع پرچم های تشریفات یا ملل چاپ اتیکت و فنجان و نعلبکی ,ساعت های دیواری ,خوشبو کننده خودرو و خودکار های تبلیغاتی با چاپ اختصاصی برند یا لوگو شما هدایای تبلیغاتی خاص از جمله ماگ و پازل ,آینه دستی ,تیشرت,پد موس ,کوسن با چاپ اختصاصی می باشد.

لیوان جادویی

از جمله خدمات ویژه ی دیگر ما طراحی و چاپ کارت ویزیت و سربرگ می باشد که این کار زیر نظر بهترین طراحان گرافیک و کارت ویزیت یا سربرگ  به طور رایگان طراحی آن ها انجام می شود.

کارت ویزیت

راه های ارتباطی با ما:

شعبه رشت: خیابان ملت(روبروی شهر بازی)،مجتمع پردیس دانشگاهی
شعبه تهران: شهر زیبا ،مجتمع تجاری حجت ،طبقه اول
شماره های تماس:
02128426648
09359561718

کادوس پلاس رشت یا کادوس پلاس تهران در ارائه خدمات با کیفیت تبلیغاتی یا چاپ اختصاصی به شما متعهد است و همواره در رضایتمندی شما مشتریان و همراهان گرامی پیشتاز بوده و هست و تنها موفقیت کاری مجموعه به رضایت و احساس خوشنودی از همکاری با کادوس پلاس ختم می شود.

بازخوردها


    لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
    اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید