طراحی و ساخت تخصصی بج سینه

طراحی و ساخت تخصصی بج سینه
به پرستیژ خودتو و کارت اهمیت بده...
فکر نکنی اینا برای شرکت ها و بانک ها و سازمان هاست فقط..
الان خیلی از مغازه ها و فروشگاه ها و کسب و کار های کوچیک هم هستن که ازین بج ها استفاده می کنن

بج سینه

در دنیای کسب و کار عوامل و ابزارهای مختلفی وجود دارند که به افراد در جهت رسیدن به موفقیت و شهرت بیشتر کمک می‌کنند. شرکت‌ها و برندهای مطرح از هر روشی برای برندسازی و معرفی خود به رقیبان استفاده می‌کنند. یکی از ابزارهای مفید و کاربردی در این زمینه، نشان یا اتیکت سینه است که در طرح‌هایی متفاوت با مواد سازنده مختلف، طراحی و ساخته می‌شود.

برای سفارش انواع سفارش بج سینه و انواع پرچم تشریفات به صفحه دسته بندی آن مراجعه نمایید.

بج چیست؟

بج سینه یا نشان سینه در واقع لوگو یا نشان تجاری و اختصاصی یک سازمان یا ارگان تلقی می‌شود. این اکسسوری در ابتدا به شکل نشانی تزئینی بر روی لباس به‌عنوان سنجاق سینه، مورد استفاده قرار می‌گرفت. با گذشت زمان و پیشرفت در دنیای تجارت و مارکتینگ، متخصصان در این حوزه از ایده‌ای جدید استقبال کردند. در نهایت این ایده به طراحی و ساخت بج سینه تبدیل شد.

امروزه در بسیاری از شرکت‌ها و ارگان‌ها، نشان سینه به‌عنوان یک پوشش اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین از این اکسسوری در جلسات مهم، کنفرانس‌ها، همایش‌ها و... به‌عنوان نماد یک شرکت و سازمان استفاده می‌شود.

انواع بج سینه با استفاده از سوزن یا مگنت بر روی کت آقایان، لباس، مقنعه یا روسری بانوان نصب می‌شود. معمولاً این اکسسوری در قسمت چپ لباس قرار می‌گیرد.

کاربرد بج سینه چیست؟

مهمترین کاربرد بج سینه، نشان دادن اعتبار، به رسمیت شناختن یک سازمان و تمامی کارکنان آن مجموعه است. همچنین این اکسسوری به‌عنوان نماد یا لوگوی یک شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی‌دیگر از کاربردهای بج، استفاده از آن جهت تبلیغات یک شرکت یا برند است.

محل نصب بج روی کت

کت مردانه یکی از بهترین لباس‌ها جهت نصب بج محسوب می‌شود. در بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها، پوشش کت برای آقایان اجباری است. معمولاً بج سینه برای آقایان بر روی یقه کت یا لباس آن‌ها متصل می‌شود. بهترین محل برای نصب بج بر روی کت، سمت چپ محدوده مثلثی یقه کت است. توجه داشته باشید که این اکسسوری باید به شکلی بر روی کت یا لباس‌های دیگر نصب شود که به خوبی در معرض دید قرار داشته باشد.

لوگوی  روی لباس

همان‌طور که اشاره کردیم از بج سینه به‌عنوان لوگوی یک مجموعه یا سازمان جهت تبلیغات یا معرفی افراد وابسته به آن سازمان، استفاده می‌شود. نشان یا اتیکت سینه، ابزاری مناسب در دنیای تبلیغات و مارکتینگ محسوب می‌شود.

آرم روی کت و شلوار

انواع بج به روش‌های مختلفی به‌عنوان آرم روی کت و شلوار بر روی لباس قرار می‌گیرند. نشان‌های سینه که به‌صورت پیچ و مهره‌ای طراحی شده‌اند، بهترین نوع بج سینه به دلیل نصب آسان هستند. این اتیکت به واسطه یک سوزن درون بافت پارچه قرار گرفته و یک مهره از پشت، بج را بر روی لباس محکم نگه می‌دارد.

بج سوزنی، نوع دیگری از این اکسسوری است که استفاده از آن شبیه به نوع پیچ و مهره‌ای است. نشان‌های سینه مغناطیسی یا آهنربایی نیز توسط دو قلاب آهنربایی، بر روی لباس نصب می‌شوند. در واقع این قطعه به همراه قلاب فلزی به لباس چسبیده و متصل می‌شود.

بج یقه

معمولاً برای ساخت بج یقه از فلز استفاده می‌کنند. به این دلیل که فلز کیفیت ساخت و طول عمر بیشتری داشته و بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. در حالت کلی انواع بج یقه در ابعاد 2 در 2 سانتی‌متر طراحی می‌شوند. با این حال ابعاد و اندازه بج یقه و بج سینه با توجه به درخواست مشتری امکان تغییر داشته و در ساخت آن محدودیتی وجود ندارد.

 

ساخت بج سینه

استفاده از دستگاه مخصوص حکاکی

یکی از رایج‌ترین روش‌های ساخت بج سینه، استفاده از دستگاه CNC است. این دستگاه مخصوص انجام طراحی‌های لیزری و حکاکی بر روی قطعات فلزی است. همچنین دستگاه CNC از دقت و سرعت عمل بسیار بالایی برخوردار است. برای ساخت نشان سینه به روش لیزری، طرح یا لوگوی مورد نظر بر روی قطعه حک شده و سپس به‌وسیله دستگاه CNC برش داده می‌شود.

روش قالبی

یکی‌دیگر از روش‌های ساخت بج سینه که به نسبت دیگر روش‌ها قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد، روش قالبی است. در این روش ماده سرب درون قالب‌های مخصوص ریخته‌گری قرار گرفته و پس از انجام کار به‌صورت دستی آبکاری می‌شود.

روش چاپی

از این روش معمولاً برای نشان‌هایی استفاده می‌شود که شکل ظاهری آن‌ها به‌صورت مربع یا دایره است. در ابتدا طرح مورد نظر بر روی کاغذ چاپ شده و روی یک سطح فلزی قرار می‌گیرد. در مرحله بعد از ماده رزین برای پوشش دهی بج استفاده می‌شود.

سفارش بج سینه

در حال حاضر مجموعه‌ها و سایت‌های متعددی در زمینه ساخت انواع ابزار و اقلام تبلیغاتی، مشغول به فعالیت هستند. در این سایت‌ها و بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین، لوازم تبلیغاتی مانند ماگ، تقویم، ساعت رومیزی یا دیواری، خودکار، پرچم، تیشرت و... در اختیار مشتریان قرار داده می‌شوند. شما می‌توانید با انتخاب طرح مورد نظر خود از امکانات این سایت‌ها استفاده کنید.

معمولاً طرح‌ها و لوگوهای انتخابی در تیراژ بالا بر روی محصولی خاص چاپ شده یا به صورت بج سینه طراحی و ساخته می‌شوند. با توجه به اینکه امروزه بسیاری از فعالیت‌ها به‌صورت آنلاین مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت به مشتری تحویل داده می‌شوند، شما می‌توانید برای سفارش نشان سینه نیز، طرح یا لوگوی مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

بج سفارشی

معمولاً طرح‌های متداولی برای اجرا بر روی بج سینه مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال هر سازمان و ارگانی با توجه به بودجه، نیاز و سلیقه خود می‌تواند سفارش خود را با استفاده از طرح‌ها و اشکال مختلف، اجرایی کند. همان‌طور که اشاره کردیم محدودیتی برای ساخت وجود ندارد و مشتریان می‌توانند به‌صورت سفارشی نشان و اتیکت مخصوص خود را سفارش دهند.

بج شرکتی

استفاده از بج سینه، روشی تأثیرگذار در زمینه تبلیغات و توسعه کسب و کار محسوب می‌شود. امروزه بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های مهم و بزرگ در دنیا به‌منظور معرفی و توسعه بیزینس خود از این نشان استفاده می‌کنند. در واقع انواع بج توسط کارکنان یک شرکت در مجموعه یا در جلسه‌ها، نمایشگاه‌های بین‌المللی و داخلی، همایش‌ها و... مورد استفاده قرار می‌گیرند تا به نوعی معرف آن مجموعه در جلسه یا همایش مورد نظر باشند.

بج تبلیغاتی

انواع بج می‌تواند ابزاری مناسب برای تبلغات و توسعه یک کسب و کار بزرگ یا کوچک باشد. بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها نشان سینه را در کنار سایر اقلام تبلیغاتی در اختیار مشتریان خود قرار داده و از این روش به منظور جذب مشتری بیشتر استفاده می‌کنند.

قیمت بج سینه

قیمت نشان سینه با توجه به جنس، طرح و فرم مورد نظر، روش ساخت، هزینه مواد اولیه و... متغیر خواهد بود. در ادامه به شرح مهمترین عواملی که در تعیین قیمت نهایی سفارش و ساخت بج سینه نقش دارند، می‌پردازیم.

طرح و فرم بج سینه

فرم‌های پیش فرض مانند مستطیل و مربع قیمت کمتری نسبت به فرم‌های دیگر دارند. بسیاری از شرکت‌ها فرم‌های متفاوتی را برای ساخت ایتکت سینه انتخاب می‌کنند که به نسبت هزینه آن نیز بیشتر خواهد شد.

روش ساخت

روش ساخت نیز بر روی قیمت بج سینه بسیار تأثیرگذار است. در این مطلب به مهمترین روش‌های ساخت نشان سینه اشاره کردیم که در این میان روش لیزری یا حکاکی نسبت به دیگر روش‌ها از هزینه بیشتری برخوردار است.

جنس بج سینه

عامل دیگر ماده به کار رفته در طرح است که معمولاً نشان‌های فلزی قیمت بیشتری نسبت به متریال دیگر دارند. به‌طور کلی انواع نشان سینه به دو دسته فلزی و غیرفلزی تقسیم می‌شوند که ساخت اتیکت‌های فلزی با هزینه بیشتری اجرایی می‌شود.

رنگ بج سینه

استفاده از رنگ‌های مختلف در ساخت بج نیز در افزایش قیمت نهایی نقش دارد. هر اندازه تعداد رنگ در ساخت نشان سینه بیشتر باشد، به نسبت هزینه کار نیز افزایش پیدا می‌کند. همچنین طراحان و سازندگان به منظور ایجاد درخشندگی بر روی کار از روش آبکاری نیز استفاده می‌کنند. روش آبکاری و مواد به کار رفته در این فرایند نیز بر روی قیمت بج سینه تأثیر دارد.

ابعاد و اندازه محصول، تعداد سفارش و... از دیگر عواملی هستند که در تعیین قیمت تمام شده سفارش نقش مهمی دارند.

بازخوردها


    لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
    اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید