چاپ سابلیمیشن

چاپ سابلیمیشن
چاپ سابلیمیشن یک روش چاپ بر روی لوازم و اشیاء می باشد به وسیله این سیستم چاپ امکان چاپ اختصاصی انواع عکس یا متن دلخواه و هر فایل تصویری روی بسیاری از سطوح همچون انواع ماگ,انواع پازل چوبی,انواع ساعت های شخصی یا تبلیغاتی,تیشرت های خاص و قمقمه شخصی... است

چاپ سابلیمیشن چیست ؟

چاپ سابلیمیشن یک روش چاپ بر روی لوازم و اشیاء می باشد به وسیله این سیستم چاپ امکان چاپ اختصاصی انواع عکس یا متن دلخواه و هر فایل تصویری روی بسیاری از سطوح همچون انواع ماگ,انواع پازل چوبی,انواع ساعت های شخصی یا تبلیغاتی,تیشرت های خاص و قمقمه شخصی... است.

اصطلاح sublimation printing اشاره به نوعی تکنیک چاپی دارد که از آن برای چاپ، روی سطوح مختلف استفاده می شود.

دستگاه چاپ سابلیمیشن

تاریخچه و روش کار با دستگاه چاپ سابلیمیشن

دستگاه چاپ حرارتی که از سال 1972 میلادی وارد عرصه چاپ گردید، گستره محصولات قابل چاپ را افزایش داده است.از حدود سال 1387چاپ سابلیمیشن وارد ایران شد و در آن زمان تنها یک مدل ۸ کاره وجود داشت که به نام دستگاه چاپ روی اجسام معروف بود و ابعاد کاری گسترده ای را شامل نمی شد ولی همین مدل موجود طرفداران زیادی پیدا کرد و به سرعت خواهان این دستگاه افزایش پیدا کرد و فروشندگان را ترقیب کرد به واردات مد لهای بیشتر و همچنین تعداد بالاتر.

در طبیعت چندین حالت تبدیل داریم جامد به مایع، مایع به گاز و یا برعکس و حالتی دیگر از جامد به گاز می باشد که این حالت زمانی اتفاق می افتد که جسم جامد در معرض دمای ۱۸۰ درجه قرار بگیرد در این صورت باعث می شود که مستقیما از حالت جامد به گاز تبدیل شود که به این حالت تصعید(سابلیمیشن) گفته می شود. بر اساس این روش های گفته شده می توان تصویر چاپ شده را از روی کاغذ مخصوص به شی مورد نظر منتقل کرد.

بازخوردها


    لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
    اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید