ماگ سوئدی

ماگ سوئدی
ماگ به لیوان هایی گفته می شود که برای نوشیدن قهوه ، چایی بیشتر استفاده می شود ، همچنین برای نوشیدن انواع نوشیدنی های سرد نیز قابل استفاده می باشد.

جنس های متفاوتی نیز ماگ ها دارند ، مثل ماگ سرامیکی ، ماگ چوبی ، ماگ سفالی و ماگ فلزی  و….

یکی دیگر از مزیت های ماگ ها قابلیت چاپ بر روی آنها می باشد ، که ابن امکان را به شما می دهد که به عنوان هدیه برای مناسبت های مختلف آن را پیشنهاد دهید.

به خصوص برای هدیه های تبلیغاتی و اداری که شرکت ها نیاز دارند که هدیه هایی به مشتریان و اعضای باشگاه مشتریان خود بدهند که اولا سلیقه همه را پوشش دهد و همچنین قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

اکثر شرکت های و برندهای معتبر دنیا دارای اقلام تبلیغاتی مخصوص به خود می باشند ، که  تیشرت و ماگ جز اقلام ثابت تبلیغاتی می باشند.

برند های خیلی معتبر خودروسازی ، صنایع غذایی ، پوشاک ، اکسسوری ها دارای طرح های بسیار زیبای مخصوص به خودشان می باشند.

حدود ۴۰۰ سال قبل از میلاد چینی ها توانستند مواد تشکیل دهنده ظروف چینی  را اختراع کنند. با اختراع این مواد کم کم ماگ ها سرامیکی جای خود را بین مردم باز کردند.

عدم انتقال حرارت ، سبک بودن ، طرح ها و مدل های مختلف از دلایل استقبال مردم از این ماگ های سرامیکی می باشد ، به مرور زمان کالاهای دیگری نیز از سرامیک ساخته شد.

برای هدیه دادن ماگ ها به عنوان کادوی تبلیغاتی می بایست بر روی آنها طرح یا لوگوی مورد نظرتان را  چاپ کنید ، چاپ کردن بر روی ماگ های روش های مختلفی دارد.

مثل چاپ حرارتی که باعث ماندگاری دائمی طرح ها بر روی ماگ ها می گردد ، همچنین در برخی ماگ ها نیز پس از کشیدن طرح اولیه بر روی ماگ خام ، ماگ را همراه طرح در کوره مخصوص می گذارند تا پخته شود ، و طرح برای همیشه بر روی ماگ ها ماندگار می شود.

نمونه های ماگ ها و لیوان های سرامیکی و سفالی از این دسته اند.

یکی دیگر از مزایای ماگ برای علاقه مندان محیط زیست ، کاهش مصرف از لیوان های پلاستیکی می باشد.

وقتی شما ماگ مخصوص خود را داشته باشید دیگر نیازی ندارید که برای نوشیدن آب یا چای از لیوان های یکبار مصرف استفاده کنید.

لیوان هایی که به چرخه طبیعت باز نخواهند گشت ،و جذب نخواهند شد.خوشبختانه در حال حاضر در اکثر شرکت ها و ادارات هر فردی لیوان و ماگ مخصوص به خودش را دارد.

ماگ هدیه به یاد ماندنی

چرا ماگ هدیه ای به یاد ماندنی است و سوال مهم تر ، یادگاری مناسب برای هر موقعیتی برای عزیزان شما می باشد ؟

چه هدایایی خاصیت ماندگاری دارند ؟

جواب این سوال ها همه در این مفهوم خلاصه می شود که هدیه ای به عنوان یادگاری شناخته می شود که همیشه در دیدرس کادوگیرنده شما باشد ، حس و حال لحظه گرفتن کادو رو در وی زنده کند و خلاصه برای وی معنی و مفهومی داشته باشد .

ماگ ها تمام این خاصیت ها را دارند ، هم اینکه سوغاتی خیلی خوبی است و شما می توانید در هنگام سفر به هر جایی که می روید یادگاری برای عزیزانتان ماگ ببرید و همین طور می توانید برای مناسبت های عاشقانه خود نیز در کنار هدیه اصلی خود ماگ را به عنوان هدیه ای با قیمت مناسب در کنار سایر هدایای خود بدهید .

ماگ را برای هر مناسبتی که فکرش را بکنید می توانید هدیه بدهید ، از هدیه شب یلدا و کریسمس و عید نوروز و هدیه روز مرد و هدیه روز پدر گرفته تا هر نوع مناسبتی که به ذهن شما برسد و همین طور ماگ را می توانید از فروشگاه ها و لوازم التحریری های تهیه کنید .

فقط تم و و روحیه طرف مقابلتان را فراموش نکنید و کافیه مطابق یکی از علایق او دنبال ماگ باشید ، مثلا اگر به موسیقی ، یا سینما ، ادبیات ، …. علاقه مند است به راحتی می توانید طرح های خوبی پیدا کنید.

بازخوردها


    لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
    اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید