شکوه برند شما

شکوه برند شما
پرچم تشریفات با چاپ اختصاصی به همراه میله استیل و پایه پنجه شیری

این نوع پرچم هم به صورت بدون ریشه و هم با ریشه در رنگ های متنوع و انتخابی امکان چاپ دارد. کادوس پلاس انواع پرچم های تشریفات را با طرح و چاپ اختصاصی با جنس ساتن آمریکایی درجه یک و با بهترین اقلام از جمله: میله استیل تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع و پایه طلایی پنجه شیری می باشد. پرچم های تشریفات و رومیزی قابل شست و شو نیستند؛ اما این تضمین داده می شود که رنگ پرچم ها به هیچ عنوان به مرور زمان تغییر نخواهد کرد.

پایه پرچم یکی از اجزا تشکیل دهنده انواع پرچم تشریفات و پرچم رومیزی بوده که باعث ایستایی و استحکام پرچم می شود. انواع مختلفی از ان بر اساس سایز مدل استفاده و یا موقعیت کاربردی آن وجود دارد.پایه پنجه شیری ، خورشیدی همراه با آبکاری طلایی ، پایه پرچم رومیزی شامل استیل و سنگی را به صورت جداگانه و یا در کنار سفارشات چاپ پرچم در اختیار مشتریان قرار می دهد. 

پرچم تشریفات مدل پنجه شیری نیز دارای یک بخش پایه ای از جنس فلز چدن و به شکل سه پای شیر که همراه با یک لوله فلزی مرتفع ارائه می گردد. ارتفاع میله توسط یک تنظیم کننده که در بخش میانی است قابل تغییر بوده و محل هایی نیز برای بستن بند در آن تعبیه شده است. پایه پرچم تشریفات خورشیدی در دو نوع آبکاری طلایی و نقره ای همراه با میله قابل تنظیم متغیر ارائه می شود. 

چاپ پرچم یک راه عالی برای جلب توجه به کسب و کار یا رویداد شما است. می توان از پرچم به عنوان یک هدایای تبلیغاتی خاص استفاده کرد.پرچم نماد یک گروه، سازمان، یا کشور است که بیشتر روی پارچه یا کاغذ به صورت رنگی درست می‌شود و  نماد هویت هر ملتی محسوب می‌شود. در واقع پرچم هر کشور، رنگ‌ها و طرح‌های نقش بسته بر روی آن، بیانگر ارزش‌های مردم یک سرزمین هستند. امروزه پرچم رومیزی ، پرچم تشریفات و پرچم اهتزاز را در همه مکان های تجاری و اداری را می توان پیدا کرد. به نوعی همان گونه که پرچم هر کشور برای مردم آن قابل احترام است پرچم هر سازمان نیز تبدیل به بخشی از هویت آن شده و برای آن مجموعه مهم و قابل احترام است .تبلیغات و چاپ لوگو بر روی پرچم ها روش بسیار خوبی برای جلب توجه سایرین به لوگو ، برند و یا برای اعلام یک رویداد مهم مورد استفاده قرار می گیرد.

بازخوردها


    لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
    اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید